Tjugga Fragt


Returnering

Kunderservice har højeste prioritet hos os i Tjugga. Derfor er du altid velkommen til at kontakte os, såfremt du har spørgsmål til din ordre, produkt eller returnering. 

kundeservice@tjugga.dk.

Læs om dine muligheder her:

Fortrydelsesret
Når du handler på Tjugga.dk, har du altid 100 dages fuld returret fra den dag, du har modtaget varen. 
For at anvende fortrydelsesretten skal du meddele os om din beslutning om at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på mail til kundeservice@tjugga.dk. Varen skal være ubrugt og sendes retur i samme stand som ved modtagelsen og i original emballage/æske med de originale labels/mærker. 

Returnering og bytning
Hvis du ønsker at returnere/ bytte hele eller dele af din ordre, skal du blot skrive til os på mail, hvilke dele af ordren du ønsker at returnere og dernæst sende den til følgende adresse: 

Tjugga
H P Christensens Vej 1, 3000 Helsingør
3000 Helsingør
Att. Retur + ordrenummer. 

Du vil få en bekræftelse tilbage på mail. 

Du kan købe et returlabel til 35kr, ved at skrive til vores kundeservice@tjugga.dk
Så modtager du et fragtlabel, som du printer ud og sætter på din returordre.

Refusion sker til det betalingskort, som ordren er gennemført med eller kontooverførelse. Bemærk, at der kan gå nogle dage, inden du kan se pengene på din konto. Du skal selv betale fragtudgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

Hvis du ønsker at bytte et produkt, sender vi den nye ordre/produkt uden beregning fra vores lager og til nærmeste pakkeshop med PostNord.  

Reklamation
Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du har 2 års reklamationsret og at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til kundeservice@tjugga.dk  Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser. Husk at oplyse ordrenummer.

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Husk også at vedlægge kopi af ordrebekræftelse eller anden form for dokumentation, så vi kan spore din ordre i vores system.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger for at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.

Læs mere om vores handelbetingelser her:

Handelsbetingelser